ÚČETNICTVÍ
V oblasti účetnictví a administrativní správy zajišťujeme následující služby:
- vedení účetnictví v souladu se zákonnými požadavky a podle doplňujících pokynů klienta, včetně kontroly převzatých účetních dokladů
- běžné účetní poradenství a vysvětlení použitých postupů
- vyhotovení a evidence předpisů záloh na služby, včetně změn předpisu např. v souvislosti se změnou počtu osob domácnosti
- úprava záloh na služby v případě přeplatků či nedoplatků v rámci vyúčtování služeb
- evidence „fondu oprav“ za celek i za jednotlivce
- kontrola úhrad záloh na služby, v případě včasného nezaplacení upomínání pohledávky u dlužníka
- realizace veškerých finančních operací prostřednictvím bankovního účtu dle pokynů klienta
- realizace hotovostních plateb dle pokynů klienta
- sestavení účetní závěrky
- odeslání kopie schválené účetní závěrky na rejstříkový soud k založení do Sbírky listin
- vyúčtování služeb pro jednotlivé vlastníky (uživatele)
- vyhodnocení provozních nákladů, návrhy úsporných opatření
- podklady pro shromáždění SVJ (členskou schůzi u BD)
- archivace dokumentace k nemovitosti po dobu správy
- mzdové účetnictví – výpočet mezd a odvodů, zasílání přehledů orgánům státní správy, příkazy k úhradě, roční přehledy a potvrzení
- další individuálně sjednané činnosti