ÚČETNICTVÍ

V oblasti účetnictví a administrativní správy zajišťujeme následující služby:

  • vedení účetnictví v souladu se zákonnými požadavky a podle doplňujících pokynů klienta, včetně kontroly převzatých účetních dokladů
  • běžné účetní poradenství a vysvětlení použitých postupů
  • vyhotovení a evidence předpisů záloh na služby, včetně změn předpisu např. v souvislosti se změnou počtu osob domácnosti
  • úprava záloh na služby v případě přeplatků či nedoplatků v rámci vyúčtování služeb
  • evidence „fondu oprav“ za celek i za jednotlivce
  • kontrola úhrad záloh na služby, v případě včasného nezaplacení upomínání pohledávky u dlužníka
  • realizace veškerých finančních operací prostřednictvím bankovního účtu dle pokynů klienta
  • realizace hotovostních plateb dle pokynů klienta
  • sestavení účetní závěrky
  • odeslání kopie schválené účetní závěrky na rejstříkový soud k založení do Sbírky listin
  • vyúčtování služeb pro jednotlivé vlastníky (uživatele)
  • vyhodnocení provozních nákladů, návrhy úsporných opatření
  • podklady pro shromáždění SVJ (členskou schůzi u BD)
  • archivace dokumentace k nemovitosti po dobu správy
  • mzdové účetnictví – výpočet mezd a odvodů, zasílání přehledů orgánům státní správy, příkazy k úhradě, roční přehledy a potvrzení
  • další individuálně sjednané činnosti